piątek, 4 maja 2012

totalna beznadzieja.

Dzisiaj mój bilans kaloryczny wyniósł co najmniej o 75% za dużo. Śniadanie, truskawki, naleśnik, tosty... Majówka- wiedziałam, że tak to się skończy. Ale od poniedziałku mam restrykcyjną dietę. + wiadomo, ćwiczenia, o tym nie zapomniałam oczywiście. Rower, brzuszki, spacery.





Kochana Chudzinko, znasz to?

 1. Jeśli nie jesteś chuda, to znaczy, że nie jesteś atrakcyjna. 
2. Bycie chudą jest ważniejsze od bycia zdrową. 
3. Będziesz się głodziła i robiła wszystko co w Twojej mocy, aby wyglądać coraz szczuplej. 
4. Nie będziesz jadła bez poczucia winy. 
5. Nie będziesz jadła niczego bez ukarania siebie za to. 
6. Będziesz liczyła każdą kalorię i ograniczała ich ilość. 
7. Najważniejsze jest to, co mówi waga. 
8. Chudnięcie jest dobre, a przybieranie na wadze -złe. 
9. Nigdy nie jesteś zbyt chuda. 
10. Bycie chudą i niejedzenie są dowodami prawdziej siły woli.
11. Waga jest wskaźnikiem codziennych sukcesów i porażek. 
12. Wierzę w perfekcję i chcę ją osiągnąć.
13.Droga do szczęścia jest stawaniem się kimś lepszym,niż wczoraj. 
_______________________________________
A. jesteś beznadziejna


1 komentarz:

  1. Jeśli zaczniesz dietę i wytrzymasz 2 dni to potem będzie z górki. Żołądek zacznie się kurczyć i bedzie ci szło co raz lepiej. 3mam kciuki :):*

    OdpowiedzUsuń